Tot ce-mi stă în drum…

   Mă asculţi? Căci am să-ţi povestesc ce se întâmplă. Ca şi cum iarna nu ne-ar fi ascultat, a început să cadă. Să ne acopere şi să ne pună o piedică să ajungem unul la altul. De cine a ascultat când a făcut asta? De Domnul, ce cu Ştiinta Lui ne încearcă dragostea. Nu-i aşa că mă crezi nebun? Sunt nebun, recunosc. Dar uite ce frumos ninge. Şi fulgii seamănă cu scântei, iar viscolul cântă un cântec de mult uitat. Melancolic, cu senzaţia unei ierni de mult uitate. Şi povestea ce o cânta Iarna este altfel. Bătrânii se uită pe fereastră şi le e teamă că vor muri. Tinerii se uită şi se întreabă când va trece şi plictisita asta de iarnă. Iar zăpada continuă să cadă în ritmul unor lacrimi, pentru nepăsarea noastră. Ne acoperă inima iar după se pune pe casele noastre.

Imagine

 

   Mă auzi, Doamne? Eu, păcătosul, cu păcatele mele m-am împărtăşit în iarna asta grea. Trupul şi Sângele Tău mi-au atins buzele rele iar ochii mei nevrednici au cutezat a ridica ochii mei la ceruri. De unde ningea, cu fulgi mari. Sunt lacrimile Tale, Doamne? Cu fiecare fulg de nea, sufletul meu plânge. Şi spală tot ce-mi stă în drum. Spală mândrii, spală păcate, spală dureri. Iar suferinţa mea se înalţă către tine. Acum ochii mei sunt mai senini şi Te văd, Doamne! Eşti departe de lume, departe de toţi. Eşti în ascunzişul sufletului meu. Iar eu fug, de mine. Dar dacă aş fugi de lume, să stau în cuviincioşie, ferit de zgomotul oraşului. Undeva departe unde să fie aproape linişte… Ajută-mă, Doamne!

   Mă înţelegi? Sunt un om ce s-a trezit să fie poet. S-a trezit şi acum vrea să trezească şi pe aproapele său. Am darul cuvântului frumos, cum spune o prietenă. De la Domnul care ne-a dat la toţi daruri ascunse. Unde este al tău? Arată-mi, copil. Vreau să văd şi să nu mă mai supere mintea că sunt singurul. Nu sunt singurul cu un dar. Pentru că lumea, aşa cum o vedem, este de fapt făcută din darurile tuturora. Se cheamă sacrificiu. Şi tot ce stă în drumul tău se dă la o parte când te sacrifici. Acesta este drumul fiecăruia.

Leave a Reply

