Nebun după a-mi scrie sentimentele…

   17 ianuarie 2014, o zi obişnuită…

   Dragă cititorule, m-am frământat atât timp în această problemă. Am ajuns la graniţa dintre nebunie şi normalitate. Dar m-am decis. M-am decis să te înlocuiesc cu jurnalul meu. El nu are nevoie de ajutorul meu. Tu ai nevoie. Să citeşti cuvinte pentru a te asigura de sentimentele unei persoane. Mă gândesc obsesiv că sentimentele mele se năpustesc asupra mea. Este greu când nu ştii să citeşti sentimente. Să te asiguri că tu, în sufletul tău, le ai. Am nevoie să scriu, ceea ce văd, ceea ce simt. Astfel rămân cu o dovadă că sentimentele mele sunt singurele dovezi că sunt viu. Deşi am evitat întrebările despre normalitatea mea, ajung faţă în faţă cu sufletul meu. Răscolit, disperat şi foarte curios. Îl întreb de sănătate şi el îmi şopteşte că sunt bolnav. De mult…Ochii mei încep să se mărească de mirare şi cad în genunchi. Asta este tot ceea ce am făcut până acum. Să-mi pierd drumul meu şi să rătăcesc? Sufletul meu mă simte şi-mi pune încrederea la loc acolo unde îi este locul: “Nu te izola. Am fost trimis de la Domnul să-ţi arăt că nu ai făcut nici un bine până acum. Ţineţi mintea în iad şi nu deznădăjdui. Drumul tău este în calea celorlalţi. Nu mai încerca în zadar să-l cauţi în ceea ce este trecător. Binele tău se află în binele celorlalţi. Doar acolo îl vei găsi.” În acea clipă am întins mâna mea spre sufletul meu. Dar m-am izbit de pieptul meu ce nu mă lăsa să trec. Acum scriu ca să mă asigur că tu eşti acolo. Pentru tine scriu, cititorule. Vrei să afli drumul meu? Ăsta este doar începutul. Tu ce ai vrut să-mi spui şi nu ai reuşit nici o dată? Spune-mi, ştiu că ai ceva pe suflet. Vreau să ştiu ce durere a ta nu-şi găseşte rezolvare decât în mine. Căci eu nu pot exprima durerea mea decât dacă cineva are de câştigat. Bun venit pe drumul meu. Ai aflat povestea lui.

Leave a Reply

